- Počítače
- Stolní PC
- Příslušenství
- Záruky
- 4 roky
- ASUS Premium Care -Prodloužení záruky Pick-up & Return (mezinárodní) - 4 roky
email: obchod@it.cz
generováno: 21.11.2024 12:01
ASUS Premium Care -Prodloužení záruky Pick-up & Return (mezinárodní) - 4 roky
ASUS Premium Care PickUp and Return 4 roky; Rozšíření záruky na 4 roky PickUp and Return (oprava v servisu s odvozem a vrácením) pro počítače ASUS (All-In-One PC). Záruka musí být zakoupena a…
Vaše cena bez DPH
1 233 Kč
Vaše cena s DPH
1 492 Kč
Běžná cena 1 790 Kč
Ušetříte 298 Kč (17%)
Momentálně nedostupné
Předběžný termín dodání 6. 12. 2024
Předběžný termín dodání 6. 12. 2024
Objednací kód | 5641821 |
Záruka a servis | Bez záruky |
Kód výrobce | ACX11-005510PT |
Popis
Vlastnosti a specifikace služby:
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
PickUp and Return
*Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat.
*Ušetříte čas i peníze. Díky službě Pick up and Return vyšleme kurýra před vaše dveře, ten tovar převezme a po opravení vrátí zpět k Vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu.
*Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly.
*Stav servisu můžete kontrolovat online. Jednoduše klikněte na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní části stránky http://www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na vašem mobilním telefonu.
*Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce.
*Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce.
*Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce http://www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo přímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz či načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu.
*V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí.
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho Asus výrobku.
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
PickUp and Return
*Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat.
*Ušetříte čas i peníze. Díky službě Pick up and Return vyšleme kurýra před vaše dveře, ten tovar převezme a po opravení vrátí zpět k Vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu.
*Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly.
*Stav servisu můžete kontrolovat online. Jednoduše klikněte na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní části stránky http://www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na vašem mobilním telefonu.
*Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce.
*Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce.
*Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce http://www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo přímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz či načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu.
*V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí.
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho Asus výrobku.